Till Elorias hemsida

Marknadsföring

Allmänna seriösa diskussioner angående föreningen och lajvande

Marknadsföring

Inläggav Gary L Grape » tor 5.2.2015 09:00

Hejsan!

För den som inte känner mig vill jag först kort säga att jag är född och uppvuxen på Åland, men har bott i Österbotten i ungefär 20 år nu. Först som studerande vid dåvarande konservatoriet i Jakobstad, sedan bildade jag familj och slog mig ner i Sundom. Lägger man ihop två och två kan man alltså inse att jag har passerat 40-strecket. Till utbildningen är jag merkonom med inriktning på marknadsföring. 2010 fick jag första gången kontakt med Eloria och jag blev medlem 2011. Nu är jag föreningens verksamhetskoordinator och marknadsföringsansvarig för 2015.

Som ni redan borde känna till har föreningen alltså valt att gå in för en tillväxtmodell. Det här innebär att vi vill satsa på att aktivt marknadsföra föreningen. Som marknadsföringsansvarig vill jag därför gärna samla ihop en marknadsföringsgrupp att bolla idéer med. Är du intresserad av att vara med i en sådan grupp ber jag dig kontakta mig. Tycker du att du egentligen inte är intresserad av att vara med i en sådan grupp, men att du har en massa bra idéer för föreningen, tänk igen. Det är precis det här jag är ute efter, idéer hur vi ska få föreningen att synas och växa till sig.

Det går att ringa mig (telefon: Bild), kontakta mig här på forumet (Gary L Grape), på facebook (Henrik Böckelman) eller maila mig (koordinator@eloria.fi). Eller om man har möjlighet och bor nära nog så kommer man hem till oss i Sundom och hälsar på :D

Februarihälsningar,

Henrik Böckelman
Verksamhetskoordinator och marknadsföringsansvarig
"Cornix cornici nunquam oculus effodit"
Användarvisningsbild
Gary L Grape
Adlig
Adlig
 
Inlägg: 459
Blev medlem: tis 28.9.2010 06:51
Ort: Sundom (Xanadu)

Re: Marknadsföring

Inläggav Miyo » mån 29.6.2015 12:47

Tydligen har SÖU publicerat en marknadsföringsguide förra året: http://www.sou.fi/start/verksamhet/publikationer/

Tänkte den kunde passa in här. Den är nog väldigt kortfattad, men det är ändå nånting.
Användarvisningsbild
Miyo
Kunglig
Kunglig
 
Inlägg: 1913
Blev medlem: ons 14.3.2007 22:37
Ort: Vasa


Återgå till Föreningen och lajvande

cron