Till Elorias hemsida

Marknadsföringsmót

Allmänna seriösa diskussioner angående föreningen och lajvande

Marknadsföringsmót

Inläggav Gary L Grape » ons 17.6.2015 09:23

Hej allihopa. Jag tänkte ordna ett mót om Elorias marknadsföring hemma hos oss i Sundom. Finns det intresse att vara med? Jag har satt upp en doodle (http://doodle.com/d53swk59yr25g2v9), jag behöver svar senast nu på söndag 21.6. Min förhoppning är att så många som möjligt kan delta. Får flera tider lika många röster väljer jag tidpunkt mellan de tiderna.
"Cornix cornici nunquam oculus effodit"
Användarvisningsbild
Gary L Grape
Adlig
Adlig
 
Inlägg: 459
Blev medlem: tis 28.9.2010 06:51
Ort: Sundom (Xanadu)

Re: Marknadsföringsmót

Inläggav Gary L Grape » sön 21.6.2015 22:19

Baserat på svaren i doodlen tar vi mótet nu på tisdag 23.6, främst för att trafiken till och från Sundom kan vara fullständigt vansinnig från onsdag framåt (pga Suviseurat). Fast jag skrev tiderna i doodlen med två timmars mellanrum gör jag helt enkelt så att vi börjar mótet 16.30 och håller på så länge vi har någonting att komma med. Man är nog välkommen till oss redan från 16 och framåt, och man får förstås också komma senare om man inte kan vara med redan från början.
"Cornix cornici nunquam oculus effodit"
Användarvisningsbild
Gary L Grape
Adlig
Adlig
 
Inlägg: 459
Blev medlem: tis 28.9.2010 06:51
Ort: Sundom (Xanadu)

Re: Marknadsföringsmót

Inläggav Gary L Grape » mån 22.6.2015 16:14

ÄNDRING: I och med en tidtabellskrock bestämmer jag att vi flyttar fram det med en vecka. Alltså: Marknadsföringsmót hos Böckelmans i Sundom, tisdag 30.6 klockan 16.30 och framåt.
"Cornix cornici nunquam oculus effodit"
Användarvisningsbild
Gary L Grape
Adlig
Adlig
 
Inlägg: 459
Blev medlem: tis 28.9.2010 06:51
Ort: Sundom (Xanadu)


Återgå till Föreningen och lajvande

cron