HEJ på er. Jag leker gravskändare och drar upp en gammal tråd ur diket, haha!
Jo, jag har ett litet kort ärende - Som en del av er vet har jag samlat ihop alla texter, tillägg och annat mojs som jag skrivit eller på annat sätt fått ihop av, från och för min karaktär i Witness-serien. För även om seriens sista del spelades för exakt ett år sedan så var det långt ifrån färdigbearbetat för min del
Nu undrar jag ifall det är nån annan än jag som fortsatt "spela" efter att serien tog slut? Jag vet t.ex. att Pia, Jan och Minna höll ett minilajv i Jeppis nån gång i somras. Skulle det vara möjligt att få reda på vad ni pysslade med då och där, och ifall det på nåt sätt kan påverka... ja, typ, nåt? För jag fortsätter skriva om vad som händer i världen, och det skulle ju vara skoj om det sedan stämde överens med vad andra möjligtvis pratat om eller spelat eller skrivit
Sedan undrar jag också ifall SL Calle och Vicke har kvar alla karaktärsberättelser? jag saknar nämligen berättelse från W5, och jag undrar om jag bara aldrig skickade in nån, eller om jag gått och tappat bort den... Skulle det gå att kolla upp..? *puppy-eyes*
Och Minna (eller nån annan), hade du namnen på alla bordsrollspelssessioner? Jag har dem nämligen Icke!
Sen när orden slutligen tar slut tänkte jag kanske sätta ihop eländet till en pdf-fil och få upp den i Blandade Biblioteket, om det mot förmodan finns nån som vill läsa det.
Tills dess!
//Linn (och Nova hälsar)