Darulf: Jag hade nog inte tänkt lägga bort barnen. Tilde somnar mellan 21-23 och Tony är ibland uppe ända till midnatt. Har vi dessutom varit ute så räknar jag med att folk (vissa åtminstone) vid det här laget börjar vara trötta och börjar intressera sig för att gå och sova runt 12-slaget. Så jag hoppas att de som är vakna respekterar detta med att inte vara högljudda den tiden på dygnet, oberoende om vi är hemma hos oss eller på annan plats och övernattar.
Självklart skulle annat än "bara" ute i skogen finnas med på utedagen. Hade som sagt quidditch som alternativ. Pulkaåkning vid någon lite större backe skulle jag också gärna delta i
Finns säkert hur mycket som helst vi kan hitta på på utsidan, så om folk visar intresse av att vara ute så kan jag lova vi hittar något som passar
Workshoppar, som inte kan hållas ute, är helt klart det största problemet vi skulle ha att hitta utrymme till hemma hos oss. Men, Nettie har ju oxå gett exempel på ställe vi kan vara på. Ville nog mest ha ett hem som alternativ beroende på åt vilket håll hela träffen utvecklas
Det finns annars hur mycket som helst att föreslå som ställen, men var börjar taket gå på vad stället får kosta?
Tagrita: Jag, Nettie eller Jan (ja här bjuder jag ut folk
) kan säkert dra något nybörjarvänligt. Vi har testat en hel del andra spel än de riktigt klassiska och dessa är ofta lätta att komma in i. Går alltså snabbt att förklara grunderna i det och att göra sin karaktär. Sen är det bara att börja spela till lust och leda
Dessutom är det här spel som få andra har spelat tidigare, så det finns säkert fler som skulle vara intresserade och alla skulle delvist vara nybörjare. Vilken genre skulle låta lockande? (finns lika många genrer som det finns på TV. Allt från fotboll till fantasy till teknade filmer).
PS Dina PS:ar uppfylls alla hos oss åtminstone